رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

سلام به همه 

این وب برای رمان و همه چی هست و اپ میشه

بریم سر قوانین

کپی ممنوع 

هک ممنوع 

ورود همه ازاده 

با تبادل لینک موافقیم 

نویسنده میپذیریم 

نظر حتما بدید 

توهین ممنوع 

از اینجا خوشت نمیاد بفرما بیرون 

زیادی زر مفت بزنید با تیپا بیرونید

 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت18:09---30 خرداد 1395
سلام فاطمه خانوم گل حال شما
تورو خدا ببخش من دارم هشتم رو جهشی می خونم نتم تموم شده ببخش بد شانسی پشت هم الان از خونه خالم اومدم دلم برات قد ی نخود شده
احتمالا دیگر نیام دلم برات تنگ میشه
شاید اومدم اون دست خداست
راستی چرا میخوای خودتو بکشی مگه از روی جنازه من رد بشی
مگه شهر هرته تو بمیری منم میمیرم
دیگر از این حرفا نشنوم هاااا آفرین عجم من دیگر برم بااااای
پاسخ:سلام هیی دلم میخواد خفت کنم ولی حیفه اگه خفت کنم بروبچ منو میزنن چرا نیای؟ بقول خودت مگه شهر هرته باید بیای حالا..یه دلیلی داشت تو چرا بمیری؟ هووف باشه


zahra
ساعت9:06---5 خرداد 1395
عااااااالیع بود
پاسخ:ممنون


neda
ساعت18:35---4 خرداد 1395
سلامـــــ وبـــــ خوبیـــــ داریـــــ سر بزنـــــ
پاسخ:چشم


ROMYNA
ساعت11:29---24 فروردين 1395
هه هه بامزه مسخره میکنی
پاسخ:وا؟ مگه من باهات شوخی دارم بچه


رومینا ایچیزن
ساعت19:45---23 فروردين 1395
به من اختیار تنظیمات وب رو بده
میخوام روش کار کنم

پاسخ:باش
پاسخ:دادم


هما
ساعت23:44---5 فروردين 1395
سلام مرطی یا فالی می دونی وب همچیش خوبه قالبش نویسنده هاش و همه اما اصلا رمان نمی بینم =|
پاسخ:خخخخخ تازه داریم رمان رو موضوعش رو فکر میکنیم


رویا
ساعت18:42---3 فروردين 1395
سلام
فقط اومدم وب جدید و عیدت مبارک و
بگم خیلی بی معرفتی
ینی باید جای دوستتو تو رمان بدی به یکی دیگه؟؟؟؟
واقعا که
ازت توقع نداشتم فاطی
پاسخ:توروخدا بخدا منکه نمیتونم ریوما رو سه قسمت کنم من به ترتیب گذاشتم که هر رمان یکیتون باشه


میونا چان
ساعت9:21---28 اسفند 1394
سلامممم وب باخالی زدیییییییییی
پاسخ:مرسی


هایجین
ساعت23:24---26 اسفند 1394
آجی وارد میشم اما به هیچ جا دسترسی ندارم.نه به نظرات و نه به چیزای دیگه.همش میگه شما به عنوان نویسنده ی وب سایت اجازه ی دسترسی به این قسمت را ندارید.خب من چی کار کنم؟؟؟؟تازه اونی که گفتی رو میزارم براش.اما نمیشه.
پاسخ:وااا اخه من بهت دسترسی دادم


هایجین
ساعت14:55---26 اسفند 1394
نشد .دوباره نشد.اووووووووف.
پاسخ:ببین اون friendsromans@ رو اضافه میکنی یا نه؟
پاسخ:الان برات اوکی میکنم
پاسخ:درست کردم دوباره برو


هایجین
ساعت3:31---23 اسفند 1394
مبارک مبارک وب جدید مبارک .....♡♡♡♡♡♡
پاسخ:میسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. جمعه 21 اسفند 1395 . 11:24 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 7546
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1